אודות הכנס |

כנס שירות וחווית לקוח של המי”ל הינו הכנס המוביל והגדול בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. הכנס מהווה נקודת מפגש למנהלים בכירים מכלל המשק הישראלי אליו מגיעים כ- 750 משתתפים, ביניהם סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות, מנהלי מוקדים ועוד.

תכני הכנס יעסקו בכלים, פתרונות, תהליכי העבודה ומהלכים לשיפור חווית הלקוח בעלי ROI מובהק ותרומה לחוסן ולתוצאות העסקיות של הארגון.

כבכל שנה יוביל את הכנס מרצה בינלאומי מומחה בתחום אשר מוזמן לארץ ע”י המי”ל להרצאה חד-פעמית למשתתפי הכנס ואחריו שורה של הרצאות מפי אנשי מפתח בתעשייה.

אנו מזמינים אתכם ללמוד, להכיר ולהיחשף לתכנים המתקדמים ביותר, למגמות עתידיות ולסיפור הצלחה של ארגונים מובילים בשירות וחווית לקוח.

קהל היעד |

הכנס מיועד לכל מי שאחראי את תחום השירות בארגונו – סמנכ”לים, מנהלי אגפים, מנהלי מחלקות ומנהלי מוקדים.

כמו כן לסמנכ”לי ומנהלי שיווק, מכירות, תפעול, HR, IT, יועצים ארגוניים ועוד.

our audience

 

מבנה הכנס |

main1 main2

חסויות |


מכתב בקליק

SQ

למידע נוסף, מלא פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם |

אני מאשר שימוש בדוא"ל ובפקס לקבלת מידע שיווקי. המידע שתמסור יוזן למאגר מידע ממוחשב, שמספרו 990051484, וישמש את המי"ל וג'ון ברייס הדרכה למטרות שיווקיות כולל משלוח פרסומת באמצעות Email, SMS, פקס וטלפון. לא חלה חובה חוקית למסור את המידע.